دختر ملیکا زارعی (خاله شادونه) و علی صادقی بدنیا آمد ! + عکس جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 / 2 / 1393
بازدید : 2804
نویسنده : خورشید

به گزارش ساتین خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری۲۱ شبکه اول سیما پخش شد! مشخص نیست اهمیت خبری و رسانه ای این رویداد چقدر است که سردبیران خبر تلویزیون آن را در اخبار سراسری شبکه یک پخش کرده اند.

البه قبلا هم عکس هایی از ملیکا زارعی و دو فرزندش منتشر شده بود

 

 

و ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک است.وی همسر علی صادقی بازیگر معروف ایرانی می باشد. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده.

 

و علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ تهران در بیمارستان طرفه می باشد. او بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران است. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی مدرک فوق دیپلم کامپیوتر را دارد. به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد

 

 

منبع:ساتین





:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 6242
بازدید کل : 290102
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com